也許
藍天已經不會再湛藍
也許
白雲已經不會再雪白

但是,我仍會鼓起勇氣
靜靜地等待
等待著有一天
藍天白雲
在我的眼前

Maybe
Blue sky is not azure blue anymore

Maybe
White cloud is not pure white anymore

but , I am still waiting,
right here waiting

maybe one day
Blue sky and White cloud
will appear again. 

----------------------------------------------------
我也不知道為什麼要英翻中
好,我承認,我有點不大正常~
arrow
arrow
    全站熱搜

    有色麥子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()